0000-00-00
Creative Communication Cluster wystartował

Na polskim rynku powstała pierwsza inicjatywa branżowa o charakterze klastrowym. Creative Communication Cluster zrzesza 25 podmiotów, działających w branży komunikacyjnej.  Organem zarządczym jest Polska Fundacja Komunikacji.

Ideą Creative Communication Cluster jest stworzenie platformy współpracy dla podmiotów zajmujących się promocją i komunikacją. Członkami klastra są: Ambient Polska, Arena Media, Brief, Ciszewski MSL, CzArt, Ecorys, Fundacja Ortus, Fundacja Pomocy Matematykom i Informatykom Niepełnosprawnym Ruchowo, Fundacja Pro Cultura, Instytut Monitorowania Mediów, Marketing i Communications Consultants, Mea Group, MediaOn, Millward Brown SMG/KRC, Natalia Hatalska, Nexus, Purpose, Radio Bajka, Red Branch, Semiotic Solutions, SMYRSKA PR, Szkoła Główna Handlowa, ThinkTank, VMG, WiseGate.

Organizacja działa na zasadzie dobrowolnego zrzeszania firm i instytucji. Finansowana jest ze składek członkowskich. Klaster stara się również o dotacje rządowe i unijne. Jednym z priorytetowych działań klastra będzie wypracowywanie najlepszych rozwiązań dla administracji publicznej. Członkowie będą opracowywać własne projekty oraz tworzyć konsorcja firm, aby wspólnie startować do dużych przetargów publicznych.

 

Szczegółowe informacje o klastrze oraz dane kontaktowe - kliknij tutaj.



drukuj« powrót
Wydarzenia i aktualności:



» Zobacz wszystkie wydarzenia

Sekcja dla członków

Email:

Hasło: